Skip to Content Contact Us

שאלות ותשובות

אנחנו כאן לכל שאלה !

אנחנו פתוחים לשינויים ! במידה ותרצו לתקן או לשנות מידה/חומר/צבע בפריט, אתם רשאיים. מה שעליכם לעשות זה רק לרשום לנו בשורת ההערות במסך הרכישה. לדוגמה, אתם מעוניינים לרכוש ספה באורך 2.70 מ׳, אך באתר יש אופצייה ל-2.80 מ׳, תוכלו לכתוב בשורת ההערות במסך הרכישה את מידת האורך החדשה. דוגמה נוספת, בעבור ל-בד/עור או הצבע שאתם מעוניינים בו והוא לא קיים באתר, אתם מוזמנים לרשום בשורת ההערות – ״אני מעוניינת להגיע לאולם התצוגה לבחור בד אחר״, או לחלופין, ״אני מעוניין לשנות את צבע הכורסא לאפור כהה״.

בעבור שינוי שעלול להוות תוספת בתשלום, ניצור אתכם קשר. עבור שינויים נוספים, שלחו בבקשה מייל ל [email protected].

כן, תתבקשו לחתום על מסמך הובלה אשר מאשר שקיבלתם את כל המוצרים תקינים.

אנחנו מספקים ומגיעים לכל רחוב וכל בית, אם אתם גרים באילת או במטולה, ניו יורק או לונדון (:

אפשר לבדוק את את סטטוס ההזמנה שלי דרך עמוד החשבון שלי.

אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי כולל מסטרקארד, ויזה ואמריקן אקספרס, למעט דיינרס.

בנוסף ניתן לשלם באמצעות PayPal.

עלות ההובלה כלולה במחיר המוצר.

ניתן לראות את זמן ההספקה המשוער באופן פרטני לכל פריט בעמוד הפריט שלו.

זמן משוער עבור הזמנות רבי פריטים או רהיטים ״גדולים״ הוא עד 60 ימים. בעבור רהיטים ״קטנים״, כדוגמת שידות צד, כריות אקססוריז וכו׳, תאלצו לחכות עד 14 ימים, מאחר שלא נכתב אחרת בעמוד אותו הפריט .

במידה ואתם נדרשים לימי הספקה מהירים בגלל סיבה כזאת או אחרת, אתם מוזמנים לחייג אלינו או לשלוח מייל ונשתדל לזרז ככל האפשר את זמן ההמתנה.

על מנת לבצע הזמנה, יש לשלם 100% מהתשלום.

כל המחירים כוללים מע”מ.

בחרו נושא:

צריכים עזרה?

שלחו לנו מייל





    שירות לקוחות : 03-6837822
    Back top top דילוג לתוכן